leasing Volkswagen T-Cross
: 2Skontaktuj się z nami, a znajdziemy go dla Ciebie.
Volkswagen T-Cross – jak skonfigurować leasing?
Zakup nowego crossovera, takiego jak T-Corss, to znaczny wydatek. W przypadku takich inwestycji zawsze sprawdza się skrupulatnie każdy element kosztotwórczy, aby w dłuższym okresie mieć pod kontrolą wszystkie koszty. Jednym z ważniejszych kryteriów przy wyborze oferty finansowania jest wartość miesięcznej raty. Jak skonfigurować leasing, aby uzyskać optymalny harmonogram spłaty?
Istnieje kilka strategii, a każda z nich różni się od siebie. W niektórych przypadkach może chodzić o uzyskanie najniższej dostępnej wartości raty miesięcznej. W innych może okazać się, że dobrym rozwiązaniem jest rozliczenie w racie usług dodatkowych, w tym ubezpieczenia. Jak zatem dobrać parametry leasingu w przypadku nowego T-Crossa, aby w optymalny sposób wykorzystać możliwości, jakie oferuje finansowanie w formie leasingu operacyjnego w Multisalonie?
Na co warto zwrócić uwagę, biorąc leasing na T-Crossa?
Najważniejszym czynnikiem jest oczywiście wartość nowego pojazdu. Trzeba zdecydować, czy zainwestować w umowę ze stałym oprocentowaniem, która zapewnia ratę o stałej wysokości w całym okresie finansowania. Warto też zastanowić się, jak opłacać pakiet ubezpieczeniowy. Wszystkie te elementy mają bezpośredni wpływ na wysokość miesięcznej raty, ale zawsze pozostaje możliwość jej obniżenia poprzez większą wpłatę własną i wykup lub wydłużenie okresu finansowania. Parametry harmonogramu spłaty będą miały też wpływ na atrakcyjność oferty na cesję leasingu, jeżeli w trakcie trwania umowy leasingodawca postanowi sprzedać samochód na rynku wtórnym.
- Okres umowy leasingu – do niedawna umowy na leasing operacyjny były zawierane na okres od 24 do 60 miesięcy. Dziś leasing na nowego VW T-Cross w Multisalonie można wziąć nawet na 72 miesiące, co pozwala dodatkowo obniżyć wartość miesięcznej raty. Po sprawdzeniu symulacji na okres do 60 miesięcy nie zaszkodzi więc zapytać doradcę, ile będzie wynosić rata w okresie wydłużonym do 72 miesięcy.
- Wartość opłaty wstępnej – jeżeli wysokość miesięcznej raty przy minimalnym wkładzie własnym jest do zaakceptowania, to można cieszyć się niskim kosztem wyjazdu nowym T-Crossem z salonu. Gdy wartość comiesięcznych opłat ma większe znaczenie, warto rozważyć podniesienie opłaty wstępnej.
- Wartość wykupu – rata przenosząca własność spłacanego VW T-Cross na leasingobiorcę jest zazwyczaj skonfigurowana tak, aby miała jak najniższą wartość. Warto jednak pamiętać o tym, że podniesienia wartości wykupu w pewnym zakresie obniży wysokość miesięcznej raty.
- Oprocentowanie stałe lub zmienne – umowa ze stałą ratą w długim okresie wydaje się znacznym ułatwieniem, jednak nie należy do najpopularniejszych rozwiązań na rynku. Warto jednak sprawdzić, ile wynosi różnica pomiędzy ratami stałymi i zmiennymi.
- Rozliczenie ubezpieczenia w racie – kalkulując leasing, warto pamiętać o tym, że w racie można rozliczyć także ubezpieczenie. Może okazać się to dobrym rozwiązaniem dla przedsiębiorców, którzy nie mogą uzyskać na rynku lepszej oferty niż ta, którą proponuje leasingodawca. Można wziąć też pod uwagę cenę wieloletnich pakietów ubezpieczeniowych wraz z opcjonalnymi usługami typu Assistance, których wartość przy opłacie jednorazowej może okazać się za wysoka.
Ile kosztuje nowy VW T-Cross?
Ceny najtańszych wersji VW T-Cross zaczynają się na poziomie około 100 000 PLN. Dużym zainteresowaniem polskich nabywców wybierających T-Crossa cieszą się wersje wyposażenia Life oraz Style. Najtańszy T-Cross Life jest oferowany z silnikiem 1.0 TSI o mocy 95 koni mechanicznych i 5-biegową manualną skrzynią biegów. Kupujących przyciągają również samochody wyposażone w automatyczną skrzynię biegów DSG. Zwolennicy automatów chętnie kupują T-Crossy z większym i mocniejszym silnikiem 1.5 TSI, który rozwija moc 150 koni mechanicznych.
Półtoralitrowy silnik TSI pozwala na dynamiczną i oszczędną jazdę zarówno w trybie miejskim, jak i w trasie. Warto jednak mieć świadomość, że 7-biegowe DSG w T-Crossie jest też oferowane z 1.0 TSI w mocniejszym wariancie, który oferuje 110 koni mechanicznych. W takiej konfiguracji użytkowanie samochodu z automatem jest również komfortowe. Litrowe TSI w małym crossoverze Volkswagena w parze ze skrzynią DSG jest wystarczająco dynamiczne i oszczędne.
Alternatywne formy finansowania zakupu T-Crossa
Rozważając leasing T-Crossa, warto wiedzieć, że nasza firma oferuje także alternatywne produkty finansowe, które pozwolą sfinansować nabycie wybranego modelu. Chodzi tu o ofertę najmu i pożyczkę. Dla kogo te produkty mogą okazać się interesujące i jakie są ich główne zalety?
- Najem T-Crossa – to oferta dla przedsiębiorców, którzy nie zamierzają wykupywać użytkowanego pojazdu. Rata pokrywa realny koszt użytkowania nowego samochodu. Jest w niej ujęty podstawowy pakiet ubezpieczeniowy i koszt okresowych przeglądów. Można też wliczyć w ratę opcjonalny pakiet Assistance oraz rozszerzone usługi serwisowe, a także koszt wymiany i przechowywania opon.
- Pożyczka na T-Crossa w Multisalonie – to oferta dla konsumentów. Wybierając pożyczkę, można rozłożyć spłatę pojazdu nawet na 96 rat.
*cena może ulec zmianie – powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego